Reality

Flexibilní správa nemovitostí od PPM

Spravujete bytový dům nebo jste členem výboru společenství vlastníků jednotek (SVJ)? Máte přetrvávající problémy s rychlým a odborným řešením poruch, závad nebo havárií? V pražské společnosti Prague Property Management (PPM) jsme právě pro vás vyvinuli chytrý software, se kterým je správa nemovitostí snadnou záležitostí. Propracovaná klientská zóna od PPM vám ušetří čas, starosti i finanční prostředky.

Snadná správa nemovitostí v Praze díky klientské zóně od PPM

Koncept s názvem: „Klientská zóna“ od pražské společnosti Prague Property Management vznikl za účelem usnadnění procesu při řešení závad, poruch, havárií a dalších nenadálých situací spojených s provozem bytových i nebytových nemovitostí. Určitě to znáte sami. Z důvodu závady nebo havárie musíte rychle kontaktovat všechny nájemníky v domě. Nebo se může stát, že opravy vodoměrů započnou s mírným předstihem, mimo předem hlášený termín, a vám vzniká povinnost informovat všechny majitele jednotlivých bytových jednotek. Přesně pro tyto situace jsme v PPM vyvinuli online „klientskou zónu“. Mimo efektivních „INFO SMS”, díky kterým dáte během pár chvil vědět všem majitelům či nájemníkům o aktuální situaci, v ní snadno vyhledáte veškeré platby, fakturace, důležité informace a další užitečná data. Klientskou zónu máte navíc kdykoliv a kdekoliv po ruce v interaktivním formě na internetových stránkách PPM. Proto v současné době využívá naši správu nemovitostí přes 140 SVJ a BD v hlavním městě a jeho blízkém okolí.

Profesionální správa nemovitostí usnadní SVJ každodenní provoz domu

Mnoho společenství vlastníků jednotek (SVJ) se v současné době potýká s různými problémy ohledně správy nemovitostí. Často se jedná o neefektivní řešení závad, ale mnohdy se problémy týkají i správného nakládání se stížnostmi nájemníků. V PPM proto vnikl moderní Elektronický domovní asistent (EDA). Tento systém skvěle poslouží každému, kdo potřebuje naléhavě oznámit poruchu nebo nahlásit požadavek v rámci běžného provozu domu.

Hlášení můžete vyřídit buď telefonicky, nebo pohodlně vložit do systému pomocí interaktivního formuláře, který ihned po jeho odeslání řeší naši specialisté. O úspěšném řešení vašeho hlášení nebo žádosti vás poté budeme kontaktovat informačním e-mailem.

Flexibilní správa nemovitostí zamezí problémům s dlužníky a neplatiči

Správa nemovitostí od PPM přináší SVJ skrze „klientskou zónu“ řadu užitečných funkcí, které umožní plynulé fungování společenství a usnadní práci s daty v přehlednější podobě. Například můžete čerpat data o průběhu různých revizí, ale i záznamy o jednotlivých neplatičích. V neposlední řadě máte k dispozici také zálohovanou interní dokumentaci výboru, různé fakturace, smlouvy, finanční plán a také zápisy ze shromáždění SVJ. V „klientské zóně“ také pohodlně dohledáte prohlášení vlastníků jednotek nebo třeba aktuální podobu domovních stanov. Všechna data mají členové SVJ dostupná v elektronické formě a jsou kdykoliv k nahlédnutí online.

Zanech komentář